This blog is meant for use by members of the Association for news and views. Send comments / suggestions / views to e-mail Id: aiaipasp.ors@gmail.com

Wednesday, October 15, 2014

28th All India Postal Hockey Tournament:- 14th to 18th October, 2014




Inaugural Ceremony Photographs 

From Left 1.Col. Jaleswar Kanhar, PMG, Sambalpur, 2Shri S.K. Srivastava, Pr. Chief Commissioner of Income Tax, Odisha Region - Guest of Honour, 3.Shri Dillip Tirky, Mmber of Parliament(RS)- Chief Guest and 4.Shri Tilak De,President Oisha Circle Postal Sports Board -cum- CPMG, Odisha Circle, Bhubaneswar

Participating Teams



Odisha Team with Guests 
Score 14/10/2014

1st Match between Odisha and Punjab.


 Captain Odisha: Nuel Tirkey


Punjab:Sikander Singh 


Name of the Player
Time of Goal
State
Rajen Kandulana
12 mint
Odisha
Binay Bakhala
14 min
Odisha
Rajen Kandulana
24min
Odisha
Rajen Kandulana
29 min
Odisha
Bhagawan Singh
31 min
Punjab
David Dungdung
46 min
Odisha
Rajen Kandulana
50 min
Odisha
David Dungdung
58 min
Odisha
Rajen Kandulana
59 min
Odisha


 Odisha own by 8/1


 2Nd Match  Utter Pradesh Vrs Mandhya Pradesh


UP , Captain:Vivek Soni.

MP , Captain:Arsad Kamal. 


Name of the Player
Time of Goal
State
Arvind Yadav
16 mint
UP
Md Zuber
27 mint
MP
P.S.Bhandari
28 Mint
UP
P.S.Bhandari
33Mint
UP
Jagadish Shelet
45 Mint
UP
Asad Kamal
48 Mint
MP
Md Zuber
52 Mint
MP
Md Asad
55Mint.
UP


 UP won the match  by 6/3

Score 15/10/2014

Match between Karnataka  and UP

Name of the Player
Time of Goal
State

H.T Ramesh
11 mint
Karnataka
Vinaya Bijwad
22 Mint
Karnataka
H.T Ramesh
43 Mint
Karnataka

Karnataka own  by 3/0

2Nd Match  Tamilnadu Vrs Punjab
.
Name of the Player
Time of Goal
State

Sudarshan
12 Mint
Tamilnadu
J.Dinesh Kumar
16 Mint
Tamilnadu
E.Rajan
31 Mint
Tamilnadu
Sudarshan
36 Mint
Tamilnadu
Lakhwinder Singh
37 Mint
Punjab
Dharampal Singh
41 Mint
Punjab
Lakhwinder Singh
57 Mint
Punjab

Tamilnadu  won the match  by 4/3

Tomorrow event i.e 16/10/2014

1.       Karnataka  Vrs Madhya Pradesh   Time :07.00 AM
2.       Odisha  Vrs Tamilnadu                    Time:  09.00 AM

No comments: